петак, 1. април 2011.

Lakovi i boje, Domena to je!

Moj asistent mi je rekao da za početak moram da kazem nesto o farbi. Farba je zakon, ja najvise volim ljubicastu. Npr, vrh mi je kombinacija ljubicasti zidovi i zebrasti namestaj. A sad ono zbog čega sam i zapocela sve ovo: rano jutros bauljam po sobi, trazim mobilni i usput planiram samoubojstvo zbog toga sto nisam ugasila tonove sinoc (malo ranije jutros).  Razmisljam koja osoba je uopste budna u to doba, iako ne znam ni koliko je sati, ali sam sigurna da je prilicno rano. I, da, javljam se, posle nekog vremena ukapiram da je to moja trudna sestra, koja zeli da joj donesem neku farbu, i to pre podne. Usput me je obavestila i da je 9 (DEVET) ujutru. Aj, kao, spavacu jos malo, pa cu doci. Medjutim, kako sam legla, pocela je unutrasnja diskusija o tome, kakva sam ja to osoba kad me mrzi da pomognem trudnoj sestri, i radije bih spavala do podne i isla posle sama na strand na izlet. Skapirala sam da ne vredi, ustala, otisla da kupim farbu, stala na rolere i zaputila se ka centru. U borbi sa nasim brutalnim asfaltom, skapirala sam da su ljudi jako gadni. Neka baba me je gledala cudno, kao da vozim traktor po trotoaru. Mislim, mozda je skontala da malo cudno vozim rolere, i moje debele listove al' opet. Usput sam skapirala garazu vatrogasaca, i da su im vozila ispisana kao da su arapi, sa desna na levo, pa sam to uslikala. I ti vatrogasci su me malo cudno gledali, ali ono. Kada sam okacila tu sliku na fejs, dragi prijatelji su poceli da me napusavaju, kao i celi zenski rod, posebno deo koji se zamislja u saobracaju. Smor. IIIIII, onda je dosao on. FOČA. Dala sam mu LJUBICIN broj i ubedila ga da ona zeli da joj on lize stopala. Nije se bas odusevila, ali je meni bilo presmesno.


ma ne verujem ti jer sam mnogo ruzan pa imam komplex od toga 


verujem
ali joj se ipak svidjas
ona ima malo cudan ukus


 Tek je 14:16. Ipak sam skontala da se necu samoubiti. Bar ne danas. Previse bi toga ostalo neishejtovano.

*P.S. Sva imena su izmisljena. Osim Focinog, mada mu je to nadimak. Pravo ime mu je Aleksandar Stojanovic. Ruzan je i debeo.

Нема коментара:

Постави коментар