субота, 2. април 2011.

Gospodjice

Ljudi. Boze sacuvaj. I dalje ne mogu da se odlucim kojoj teoriji o postanku sveta cu verovati, ali jedno je sigurno: koordinator akcije se grdno zajebao kada je odlucio da stvori i ljude. Kad god se povede nega diskusija o ljudima, da li sa drugim ljudima, ili jednostavno ja u svojoj glavi, volim da kazem da su ljudi jedina greska prirode. (Tu recenicu sam smislila jednom dok sam trcala, i uvek kad je izgovorim osecam kao da sam rekla nesto jako bitno i pametno.) Ali pravi dokaz toga da su ljudi sljam su studenti i zene. No, ovog puta se necu fokusirati na ove prve. Ima vremena.

Nikad nisam bila nesto naklonjena zenama, ali posebno se iznerviram kada udjem u javni zenski wc. Aloooo, pa ja ne znam. To ume da bude gore nego da je 50 muskaraca pisalo u trku naglavacke u isto vreme. A one sebe nazivaju damama. I to njihovo oblacenje. Sta je to? Kao se trude oko toga, a u vecini slucajeva sam sigurna da bi bilo bolje da se ne trude, da su jednostavno obukle pidzamu. Uzas. Muskarci uglavnom ne vode racuna o tome, ali kad vode, daleko su uspesniji u tome. 1:0 za muskarce. Dalje. Smisao za humor. Smeju se te zene stalno, ali pitanje je cemu. To verovatno ni one ne znaju. Smeju se cak i onome sto one kazu, sto je, naravno, najmanje smesno ikada. U sustini, najduhovitije su kad se ne trude, tj kad su potpuno ozbiljne. Ovde bi se muskarcima moglo dati jedno 50 bodova, a zenama oduzeti bar isto toliko. No, nazalost pravila su drugacija. 2:0 Ja se stalno bunim kada muskarci pisaju po zenama vozacima, ali, ruku na srce, u pravu su. Nista lakse nego prepoznati zenu u saobracaju. Trebalo bi zabraniti zenama da voze jedno mesec dana, pa napraviti neku uporednu statistiku. Prilicno sam sigurna da bi se rezultati poklopili sa ocekivanim. 3:0 +, da ne zaboravim. Zene STALNO nesto kenjaju. I panice. Cak i ja stalno kenjam i panicim. Zene stalno kenjaju. I stalno smaraju kako su debele (najcesce dok zderu nesto mega kaloricno). Brate, idi trci, sta tu meni kenjas.

Mogla bih ovako jos satima, ali nema smisla. Mislim da shvatas poentu. Jedino dobro kod zena je to sto imaju dupe i sise. Ja bas volim dupeta i sise, iako sam zensko. I to sto mogu da radjaju decu. Iako su i ta deca kasnije ubice i narkomani, i zene. No, nema veze. A i sise i dupeta su sve cesce mlitavi i vuku se po podu.  Nije ni cudo sto je sve vise muskaraca pedera.

Ovo su neke okej gospodjice, totalno mogu da se zamislim u druzenju sa njima.

P.S. Ne mrzim bas bas bas sve zene, i nisu sve sljam. Neke su lepe, i lepo obucene, i dobri vozaci, i dobri fudbaleri i znaju da bace dobru foru. Aliiii, taj procenat je toliko mali da jedva vredi spominjati. 

3 коментара: